27 Aralık 2012 Perşembe

Kiehl’s Gentle Foaming Facial Cleanser

Bu ürün normal ve kuru veya hassas ciltler için. 


Köpüren bir ürün diye etiketinde yazsa da köpürmüyor, kremsi bir yapısı var. Oldukça da nazik bir şekilde cildinizi temizliyor.

Ürünü sabah ve akşam kullanıyorsunuz. Elinize hafifçe döküp,yüzünüze masaj yapar gibi sürüyorsunuz. 




Sonrasında ıslatılmış pamukla yüzünüzü temizliyorsunuz. 

Ben Watson’s tan aldığım “Pure’n Soft 2in1 exfloating cosmetic cotton pads” kullanıyorum. Pamuğun arkasıyla da yüzüme biraz peeling yapmış oluyorum. Çok daha temiz hissediyorum.


Bu ürünü ben 1,5 yıldır kullanıyorum. 1,5 yıl önce oldukça bilinen bir markanın matlaştırıcı nemlendiricisini kullanmış ve sonucunda donuk, yağlı, yanakları kuru bir cilde sahip olmuştum. Benim normalden yağlıya dönük, T bölgesi yağlı bir cildim var. Ancak o ürün ile yanaklarım kurudu, T bölgesi yağlı ve donuk kaldı. Cildimin ışıltısı gitti. Kiehl’s ten ablam çok memnundu, onun tavsiyesi ile gittim. Cilt analizimi yaptılar, eskisi gibi ışıltılı bir cilde sahip olmak istediğimi söyledim. Bana birkaç ürün tavsiye ettiler, biri de bu temizleyiciydi.

Ben temizleyici olarak suya dokunmayacağım, durulanmayacak bir ürün istiyorum. Sabahları ve akşamları çok üşeniyorum odamdan banyoya gitmeye. Tüm temizlik, makyaj vs.. odamda olsun bitsin istiyorum. Bu ürün o anlamda beklediğimi verdi.

Ürünü 1,5 senedir kullanıyorum. 1 şişeyi bitirdim, 2. şişemin ortasındayım.  Yani yaklaşık 1 şişe 250ml 1 sene gidiyor.

Üzerinde kuru ciltler için dese de ben yağlı ciltli biri olarak rahatça kullanıyorum. Herhalde sonrasında toniğim dengeliyor.

Diğer blog ve yorumlardan okuduğum kadarıyla sivilce/ akne problemlerinde de tavsiye ediliyor ve iyi sonuç veriyormuş.

Ürünün tek negatif özelliği üzerinde köpüren yazması ve köpürmemesi. Halbuki “gentle” geçince adında, nazikçe kremsi yapı oldukça beklenen bir şey. Tüketiciyi yanıltıyor köpüren yazılması. Yine de size satarken ürünü nasıl kullanacağınızı güzelce anlatıyorlar, kafanız karışmadan netleşebiliyorsunuz.

Sonuç olarak, ürünü yine alacak mıyım? Evet!
Başkasına tavsiye eder miyim? Evet! Gerçi Kielh’s çalışanlarına duyduğum güven sebebiyle, onlar ne derse o derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder