27 Aralık 2012 Perşembe

Kiehl’s Ultra Facial Oil Free Gel Cream

Normalden yağlıya dönük ciltler için gün boyu nem sağlayan ama yağladırmayan bir ürün. Yağ ve paraben içermiyor, kokusu yok. Gerçi hafif bir koku var ama rahatsız edici değil. 
Hızla emiliyor, cildi gerçekten yağlandırmıyor. Hatta gün boyu üzerine cildinizi yağlandırabilecek başka birşey sürmezseniz, akşama kadar cildiniz yağsız ve nemli kalıyor. Parlamıyor. Bu ürünü çok seviyorum ben.

İlk kez sürdüğünüzde cildiniz hafif yapış yapış olmuş gibi geliyor. Ancak hızla emildiği için bir kaç dakika içinde yağsız ve nemli cildinize kavuşuyorsunuz.
Ürün çok yayılıyor. Bu yüzden çok az alıp yüzünüze uygulayın, bir damla tüm yanağınıza yetiyor.  Ben 1,5 senede 1 kutu (50 ml) bitirdim. Dolayısıyla verdiğiniz paraya kesinlikle değiyor.
Aşağıdaki fotoda Kiehl's Gentle Foaming Facial Cleanser ile temizlenmiş, Kielh's Yerba Mate Tea Toner ile dengelenmiş cilt üzerine  Kiehl’s Ultra Facial Oil Free Gel Cream kullanıldığında cildin ne kadar parlak, ışıltılı ve canlı göründüğünü görebilirsiniz. 



Tekrar alır mıyım? Evet, aldım bile! Tavsiye eder miyim? Kesinlikle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder