1 Aralık 2012 Cumartesi

Nivea BB Cream Orta Ton

Aldığım BB kremleri yaklaşık 1 hafta deneyerek yorum yazmak istiyordum. Ancak Nivea'da bu mümkün olmadı. Çünkü cildimi çok fazla yağlandırdı. Sadece bir gün deneyebildim. Kuru bir cildiniz varsa bence severek kullanacağınız bir ürün. Ancak yağlı ciltlere tavsiye etmem.

Kokusu güzel, Nivea krem kokusu. Hoş tanıdık bir karşılama oluyor bu krem için.  

Nemlendirmesi güzel, epey farkedebiliyorsunuz. Extra nemlendirici sürmenize gerek yok. Elimde denerken el kremi sürmüşüm gibi hissettim.

Kapatıcılığı da bence iyi, yeterli. Bu kremlerden fondoten performansı beklememek gerekiyor, daha az ve daha doğal kapatıyorlar. 

Ben koyu rengini kullandım, bana rengi çok uydu. Eğer esmer, koyu buğday tenliyseniz rahatlıkla "orta ton"unu tercih edebilirsiniz. Ama okuduğum kadarıyla, açık tonu da buğday tenlilerin kullanabileceği bir tonmuş.

Cildi hafif aydınlatıyor, daha pürüzsüz ve daha aydınlık bir görünüme sahip oluyorsunuz. Cilt tonunu da eşitliyor, ancak yağlıysa maalesef çok parlatıyor.

Koyu yapıya sahip olsa da kolay sürülen bir krem. Normal bir cilde ya da kuru bir cilde sürdükten sonra bıraktığı his de çok güzel, yumuşacık.

Yeterince güneş koruması yok, kış ayları için hiç yoktan iyidir, ama yazın mutlaka güneş koruması yüksek bir krem ile desteklenmeli.

Aşağıda, fotolarda çizginin sağ tarafında ürünü denedim.






Bence kremi kullanmanın en önemli engeli çok yağlandırması ve uzun sure o his ile gunünü geçirmek istememen. Ben Nivea BB Cream i kullandığım gün saat 5 te kalkıp uçağa yetiştim. Saat 5 te sürdüğüm krem saat 5 buçukta beni rahatsız etmeye başlamıştı. Elimi alnıma götürdüğümde tamamen yağlı bir tabaka ile karşılaştım. Hemen kremi çıkarmak için fırsat kolladım. Muhtemelen benim gibi yağlı bir cilde sahip değilseniz, kremden çok memnun kalacaksınız. Ama cildiniz yağlıysa size önereceğim başka bir krem var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder