4 Aralık 2012 Salı

Watsons Superdrug BB Cream

Bu ürün satın alınmak için çok fazla sebep öne sürüyor;
-          Hayvanlarda test edilmemiş
-          Paraben içermiyor
-          Veganlar bile kullanabiliyor
-          İçeriğine baktığında, Vit C, hyaluronik asit ve kafein içeriyor, demek ki kırışıklıklara da etki ediyor.
-          Fiyatı uygun çok
-          Ambalajı çok şirin


Cildin tonunu eşitleme ve kapatmak konusunda pek başarılı olduğunu düşünmüyorum. Belki çok hafif kapatıyordur ama diğer BB kremlerde gözlemlediğim cilt tonundaki eşitlenmeyi görmedim



Nemlendiriyor, ama yeterli değil, cildinize destek olması için başka bir nemlendirici kullanmanızı tavsiye ederim.
Güneş koruma faktörü düşük.
Ben medium tonunu kullandım, benim tenime rengi tam uydu. Yağlandırmıyor, cildiniz yağlıysa çok sorun çıkarmayacaktır.
Ürün çok şey vaad ediyor ama kendini pek gösteremiyor. Cilt tonuma bu kadar etki ediyorsa, antiaging için bu ürünü kullanmam diyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder