4 Aralık 2012 Salı

THE PREMIUM ORGANICS- WHEAT GERM OIL 50ml (BUĞDAY ÖZÜ YAĞI)


Nedir THE PREMIUM ORGANICS? Tamamen doğal ve saf cilt ve saç bakım ürünleri var. Aslında tamamen saf, çünkü yağın kendini şişelemişler:)Herhangi bir parfüm ve esans içermiyor.
THE PREMIUM ORGANICS’den 5 tane yağ aldım. İlk olarak Buğday Özü Yağı kullanmaya başladım. Bu ürünü özellikle saça olan etkisi yüzünden aldım. Elektriklenen saçları yatıştırıyor, dalgalı saçları yumuşatıyor ve saçların parlak görünmesini sağlıyor.
Yağı saça nasıl uygulamak gerekiyor? İnternet sitesinden öğrendiğim kadarıyla, saç fırçasına sürülüp, saçı tarayabilirmişiz. Nası olacak vs.. diye düşünürken, ben şöyle yaptım. Parmak uçlarıma yağı aldım, saç fırçamın üstüne parmaklarımla pıt pıt yaparak sürdüm. Sonra saçımı taradım. Sanıyorum sonuç beklediğimden iyi ve hızlı oldu. Saçımdaki elektriklenmenin azaldığını zaten farkettim hemen ama hoşuma giden şu oldu ertesi gün etrafımdakilerin de farketmesi.
Bu yağın başka özellikleri var. Vit E içeriği yüksek, bitkisel yağlar arasında en fazla vit E içeren yağ. Dolayısıyla, güzel yaşlanmanıza yardım ediyor. 

Kullanmaya devam edicem. Özellikle saç uçlarıma nasıl gelecek merak ediyorum. Manikuüde de kullanabilirim diye düşünüyorum. İzlemede kalın, haber vericem.

2 yorum:

  1. Merhaba diğer yağları paylaşıncam demiştiniz takipteyim ancak hala yayınlamadınız merakla bekliyoruz :) birde buğday yağını cildinize de uyguladınız mı

    YanıtlaSil
  2. Merhaba diğer yağları paylaşıncam demiştiniz takipteyim ancak hala yayınlamadınız merakla bekliyoruz :) birde buğday yağını cildinize de uyguladınız mı

    YanıtlaSil