22 Kasım 2012 Perşembe

Jil Sander Style Essence



Jil Sander Style’ı anlatırken “Soğuk kış gününde yumuşak sıcacık bir yataktasınız ama  canınız hiç uyumak istemiyor” demiştim. Jil Sander Style Essence ise Style kadar masum bir koku değil.
Style Essence biraz daha yaramaz, ya da oyun oynamasını bilen kadının kokusu. Ama patron o, ipler onun elinde olmalı.

2007 yılında ilk çıktığında çok peşinden koştuğum bir koku olmuştu. İlk defa yurtdışında koklamıştım, Türkiye’ye daha sonra gelmişti ama heryerde de satılmıyordu. Ben ilk duyduğumda muhteşem bir koku, mutlaka sahip olmalıyım, başka hiçbir kokuya benzemiyor demiştim. Kullandığım günlerde de hep hangi parfümü kullandığımı sordular etrafımdan;)
Aslında Style Essence, Style’ın gece kokusu gibi. Ancak içeriğine baktığımızda Style’dan oldukça farklı. Alt notasında hinoki ağacı, amber ve musk bulunuyor. Orta notasında neroli, portakal çiçeği, yasemin ve menekşe, üst notasında acı portakal yaprağı, kakule, frezya olan odunsu bir koku.

Peki Style Essence deyince aklıma nasıl bir kadın geliyor? Ben siyah dar elbise giymiş, dumanlı siyah göz makyajı yapmış, sivri topuklu ayakkabıları ve incecik parlak siyah çoraplı bir kadın düşünüyorum. Gizemli, avant garde ama sade ve zarif. Kesinlikle çok çekici. Herkes onunla ilgileniyor olabilir ama o bu ilgiyi hiç umursamıyor. 

Style Essence herkeste duyabileceğiniz bir koku değil. İddialı bir koku, kendini farkettiriyor, sürdüğünüzde bakışların size dönmesine şaşırmayın. Ayrıca moda ve zamandan bağımsız bir koku. Her zaman ve ne moda olursa olsun kullanılabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder