19 Kasım 2012 Pazartesi

Kiehl's Double Strength Deep Wrinkle Filler

Kiehl's 1851'den beridir varmış. Türkiye'ye gelmesinde Seray Sever'in parmağı olduğunu hatırlıyorum. 
Ben Kiehl's ürünlerini yaklaşık 2 senedir kullanıyorum. Çoğundan beklediğimin üzerinde sonuç aldım. Hatta geçen sene yakınlarıma yılbaşında Kiehl's ürünlerinden paketler yaptırarak hediye etmiştim. Onlar da ürünlerin çoğundan memnun kaldı. 
Kiehl's markasının hoşuma giden diğer bir yanı ise satış görevlilerinin ilgisi. Tester konusunda oldukça cömertler, size sattıkları ürünler ve verdikleri testerlar sonrasında takip edip memnuniyetinizi izliyorlar. Bu da benim onların tavsiyelerine daha çok inanmamı sağlıyor.
Geçen sene ki çevre dostu kampanyaları da çok hoşuma gitmişti. Bence Kiehl's duruşuyla ve sosyal sorumluluk projeleriyle diğer markalardan biraz daha ayrışmaya başladı.
Düşündüm en çok denenmesini tavsiye edeceğim ürünü nedir diye, bence Double Strength Deep Wrinkle Filler. 

Benim öyle bir derdime deva oldu ki... Devamlı bilgisayar başında çalışmaktan, dikkatimi toplamam gereken işler yapmaktan ve güneş yüzünden kaşlarımı çok çatıyorum. Yüzümdeki en kırışık yer iki kaşımın ortası. Bu ürünü sadece kaşlarımın arasındaki 2 çizgiye uyguladım. Sürdükten bir süre sonra düzeltici etkisini görüyorsunuz, gerçi benzer etkiyi başka ürünlerde de görebilirsiniz. Kiehl's Double Strength Deep Wrinkle Filler'ın  diğerürünlerden farkı kozmetik bir etkiden çok tedavi edici etki göstermesi. Hyaluronik asit içeriyor. Kullanmaya devam ettikçe çizgiler yumuşuyor. Yüzünüzü temizledikten sonra, nemlendirici sürmeden önce kullanmanız gerekiyor. Ürünün uhuya benzer şekli de bence kullanımını kolaylaştırıyor. Ben çok faydasını gördüm, şiddetle tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder