23 Kasım 2012 Cuma

Make-up studio concealer box 1

Benim göz altı morluğu problemim en büyük problemim. O yüzden de en çok göz altı kremi alırım cilt bakımı için, makyaj malzemesi olarak da göz altı kapatıcısı.
Ama derdime henüz tam olarak istediğim gibi bir çare bulamadım.
Çok kapatıcı denedim. Kapatıcılar ile genel sorunum şu: ya bence yeterince kapatmıyorlar, ya da çok açık renk olunca o morluklar daha belirgin hale geliyor. En son  TCA mağazasındaki satış sorumlusunun önerisi üzerine bu ürünü aldım.

Ürün pratik mi? Değil. Çünkü öncelikle göz altlarım için kırmızıyı kullanıyorum. Kırmızıyı iyi yedirip, rengi eşitledikten sonra en açık tonlarındaki kapatıcıları uyguluyorum. Yani alışılageldik kapatıcılar gibi hemen sür, azcık pıt pıtla yedir vs... değil, biraz zaman alıyor.
Ürün güzel mi? Bence iyi kapatıyor, gözüne bu kadar işlem uygulamışsın gibi durmuyorsun. Evet gözünde bir kapatıcı var, o belirgin. Ama gözlerin altı mormuş vs.. anlaşılmıyor.




Dokusu güzel, gözünde birikme yapmıyor. Dokununca hissi de güzel. Gözünde ağır bir tabaka varmış, kaplanmış gibi hissetmiyorsun.
Kısacası makyaj yapmaya zamanınız varsa, işe yarayan bir ürün. Ama az zamanınız olduğunda pek kullanışlı olmaz.
Ayrıca, içinde yeşil ve kahverengi tonu da var. Yeşili sivilceler kırmızı noktalar üzerinde kullanıyorsunuz. Güzel sonuç alıyorsunuz.
Kahverengiyi de tonlamak için kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder