19 Kasım 2012 Pazartesi

Pastel ojeler





 Ojesiz olmaz derken ablamla biraz abartmışız. Desenli tırnak modasına pek uymasak da farklı renkler alıp deniyoruz. Ben buğday tenli olduğum için açık renkleri daha rahat kullanabiliyorum. Koyu renklerde de fazla risk almıyorum, gerçekten çok daha yaşlı ve çirkin bir görünüm ortaya çıkabiliyor.

Bu büyük oje koleksiyonumuz arasından 6 tane Pastel marka oje seçtim.

Genelde işe giderken kullanabileceğim renkleri seçmek istedim. Sadece biri (turkuaz olan) bu seneki moda renkler bahanesiyle kullanılabilir. Gerisinin bahaneye ihtiyacı yok.
Turkuazdan başlıyorum. 
Bence kot vs... ile uyumlu olur. Pastel 68 no'lu oje.
İkincisi ise koyu kirmizi. 80 nosu. Bence çok seksi:) herşeyle gider.

Üçüncü benim favorim; siyaha çok yakın, füme, koyu gri. Numarası 13. Numarasına bakmayın, bence bu oje kullanana şans getiriyor.

Dört eskiden de moda olan çamur rengi.75 numara. Ben yakıştırıyorum elime, şık bir renk hala

Beşinci 43 numara, çamur renginin açık ve hafif sedefli olanı. Buğday tenliyseniz şiddetle tavsiye ederim.

Klasik kırmızı iyidir diyorsanız, 130 nolu oje denenmeli. Bazen risk almamak iyidir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder