19 Kasım 2012 Pazartesi

Kiehl's Supremely Gentle Eye Makeup Remover



Ben memnunum. Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. Daha önce Lancome kullanmıştım, temizledikten sonra gözümün cevresinde kalan histen hoşlanmamıştım. Yağlı bir his bırakıyordu.Kiehl's Supremely Gentle Eye Makeup Remover hassas gözler icin yapılmış. Benim gibi lens kullananlar rahatlıkla kullanabilir. Ürün losyon kıvamında. Pamuğa çok fazla dökmenize gerek yok, az bir miktar yeterli oluyor. Hatta sakın çok dökmeyin, losyon gibi makyajdan sonra gözünüzden makyaj çıkarıciyi çıkarmakla uğraşmayın.
Enteresan bir bicimde tüm goz makyajımı çıkarsa da pamukta pek fazla birşey görünmüyor. O yüzden makyajı gercekten çıkardığını kontrol etme istegi duyuyorum her seferinde.
Sonuç olarak, memnun kaldım mı? Evet, aynı kategorideki çoğu üründen iyi. Bu ürün kadar iyi olan bir kac ürün daha var. Tekrar alır mıyım? Mümkün; birşeyler almaya Kiehl's in yolunu tutmuşsam ve ihtiyacım varsa veya onun kadar iyi dediğim ürünlerden fiyatı daha ucuzsa alırım. Ama sadece bu ürün için Khiels e gitmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder